مزایای چراغ خطر اسپرت پارس محصول نورگستر

ایمن نگاه جاده


 صدای مشتری    09381009056

مزایای چراغ خطر اسپرت پارس محصول نورگستر

مزایای چراغ خطر اسپرت پارس محصول نورگستر

پژو پارس یا آنگونه که بیشتر در بازار رایج است پژو پرشیا، یکی از محبوب‌ترین سدان‌های داخلی است. این خودرو هرچند سال‌ها است توسط ایران خودرو تولید می‌شود، اما هنوز هم علاقه‌مندان زیادی دارد. یکی از ویژگی‌های مهم پژو پارس برای جوانان، قابلیت بالای آن در تغییرات ظاهری، تیونینگ یا به اصطلاح عمومی‌تر اسپرت کردن است. در این بین، یکی از اولین و عمومی‌ترین تغییراتی که در این خودرو اعمال می‌شود، تغییر در چراغ‌ها و جایگزینی چراغ‌های فابریک با چراغ‌های اسپرت است. شرکت نورگستر بسحق به عنوان تنها تولید کننده چراغ‌های اسپرت خودرو در ایران، طیف کاملی از انواع چراغ اسپرت پرشیا را تولید می‌کند که در بین آن‌ها، چراغ خطر اسپرت محبوبیت زیادی دارد. در این مطلب به بررسی برخی از مزایای چراغ خطر اسپرت پارس محصول نورگستر خواهیم پرداخت.

 

نصب کاملا فابریک و بدون نیاز به تغییر در سیم‌کشی

یکی از مشکلات در نصب قطعات برقی غیر فابریک بر روی خودرو، لزوم دستکاری در سیم‌کشی خودرو است که در نهایت می‌تواند باعث آسیب به قطعات برقی شود. به همین دلیل برخی از خریداران این محصولات، به دنبال نمونه‌هایی هستند که به صورت فابریک و بدون نیاز به دستکاری در سیم‌کشی خودرو نصب شود تا از سلامت سیستم برقی خودرو اطمینان حاصل کنند.

 

نصب کاملا فابریک و بدون نیاز به دستکاری در سیستم برق خودرو یکی از اصلی‌ترین مزایای چراغ خطر اسپرت پارس محصول نورگستر است چرا که محصولات این شرکت بر اساس استاندارد‌های خطوط تولید خودروسازان تولید می‌شود. به این ترتیب سیم‌کشی داخلی چراغ و همچنین سوکت‌های آن کاملا مشابه نمونه‌های فابریک است. در این شرایط، برای نصب چراغ اسپرت عقب پرشیا، نیازی به دستکاری در سیم‌کشی و یا بریدن سیم‌ها برای اتصال نیست. با توجه به سوکت فابریکی که بر روی این چراغ استفاده شده است، برای نصب کافی است سوکت خودرو را به سوکت چراغ متصل کنید تا چراغ آماده کار شود.

 

یکی از مزیت‌های بزرگ چراغ پژو نورگستر، تولید آن‌ها در خطوطی است که چراغ‌های فابریک خودرو نیز تولید می‌شود. نورگستر علاوه بر طیف متنوع چراغ‌های اسپرت پژو، چراغ‌های فابریک محصولات مختلف خانواده پژو را نیز تولید می‌کند. به این ترتیب تیم مهندسی این شرکت، دانش به کار رفته در تولید چراغ‌های فابریک را با طراحی جذاب چراغ‌های اسپرت ترکیب کرده‌اند. به همین دلیل، انواع چراغ اسپرت تولید این شرکت، بر اساس استاندارد‌های خطوط تولید خودروسازان تولید شده و بدون نیاز به دستکاری در سیستم برق، به صورت کاملا فابریک نصب می‌شوند.

 

عدم ایجاد خطا در سیستم برق پژو پارس با نصب چراغ خطر اسپرت

سیستم برق خودرو‌های امروزی، بسیار پیچیده‌تر از نمونه‌های قدیمی است. این مسئله به دلیل افزایش تعداد سنسورها و مصرف کنندگان برق است و باعث می‌شود هرگونه تغییر در سیستم برق خودرو باعث بروز خطا در سیستم شود. این خطا در سیستم برقی، حتی می‌تواند بر عملکرد سایر بخش‌ها نیز تاثیر بگذارد و به همین دلیل خریداران چراغ خطر، اهمیت زیادی به عدم ایجاد خطا (error) در سیستم برق خودرو می‌دهند.

 

با توجه به این موضوع، ما در مجموعه نورگستر در فرآیند تولید چراغ خطر اسپرت پارس، تمامی استانداردهای ملی و همچنین استانداردهای خطوط تولید را در نظر گرفته‌ایم. به این ترتیب تمامی چراغ‌های خطر فابریک و اسپرت این شرکت از جمله محصولات مرتبط با پژو پارس، علاوه بر کیفیت بالا، کاملا با سیستم برق خودرو همخوانی دارند. با توجه به این موضوع، در صورت نصب این چراغ‌ها، هیچ خطایی در سیستم برق خودرو روی نمی‌دهد و تمامی چراغ‌ها (از جمله نمونه‌های اسپرت) دقیقا مطابق نمونه‌های اصلی و کارخانه‌ای کار می‌کنند.

 

کیفیت، دوام و گارانتی؛ مزیت‌های بزرگ چراغ خطر اسپرت پژو پارس محصول نورگستر

اگر پیش از این تجربه خرید چراغ‌های اسپرت متفرقه را داشتید قطعا مشکلات ناشی از کیفیت و دوام را تجربه کرده‌اید. چراغ‌های متفرقه معمولا عمر کوتاهی دارند و بدتر از آن، کیفیت آن‌ها نیز نامناسب است. این کیفیت می‌تواند شامل کیفیت نوردهی، آب‌بندی چراغ، کیفیت ساخت و … باشد که در نهایت بر روی عملکرد چراغ تاثیرگذار است.

 

ساخت چراغی با کیفیت، نیازمند خطوط تولید پیشرفته، تجربه و مهارت بالا و همچنین رعایت استانداردهای سخت‌گیرانه در تولید و کنترل کیفیت است. به همین دلیل چراغ‌های اسپرت متفرقه معمولا کیفیت و دوام لازم را ندارند و عمده مشتریان، از خرید آن‌ها ناراضی خواهند بود. با در نظر گرفتن این موارد، خطوط تولید نورگستر بسحق، با بالاترین استانداردها مطابق با استانداردهای خطوط تولید خودروسازان و همچنین استانداردهای عملکردی ملی و بین المللی طراحی شده است. به علاوه تمامی محصولات پیش از عرضه به بازار، تحت تست قرار می‌گیرند تا کارآیی بخش‌های مختلف آن‌ها سنجیده شود.

 

با در نظر گرفتن مجموع این عوامل، تمامی چراغ‌های این مجموعه با گارانتی معتبر تعویض عرضه می‌شوند و این مسئله در مورد چراغ خطر عقب اسپرت پرشیا نیز وجود دارد. به این ترتیب پس از خرید و نصب این محصول، در صورت بروز هر مشکلی در عملکرد چراغ، می‌توانید آن را با نمونه جدید تعویض کنید. گارانتی محصولات به دلیل اطمینانی است که ما به فرآیند تولید و کنترل کیفیت چراغ‌ها داریم و به همین دلیل گارانتی تعویض را برای چراغ‌ها عرضه می‌کنیم.

 

تنوع طرح، یکی از اصلی ترین مزایای چراغ خطر اسپرت پارس محصول نورگستر

علاقه‌مندان به تیونینگ خودرو و به ویژه تیونینگ ظاهری، بیش از هر چیز به دنبال رسیدن به یک خودرو خاص هستند. برای این دسته از خریداران، تنوع محصولات اهمیت زیادی دارد تا دست آن‌ها را برای انتخاب بین مدل‌های مختلف باز بگذارد. ما در مجموعه نورگستر بسحق، با سال‌ها تجربه در زمینه تولید انواع چراغ پژو پارس، تلاش کردیم تنوع مناسبی از محصولات را برای علاقه‌مندان فراهم کنیم و این مسئله به ویژه در چراغ‌های خطر پژو پارس اسپرت جلوه بیشتری دارد. این تنوع مناسب که یکی از مزایای چراغ خطر اسپرت پارس محصول نورگستر است به خریداران کمک می‌کند بر اساس خواست خود، مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنند و محدودیتی در این زمینه نداشته باشند.

 

چراغ‌های اسپرت پرشیا در این مجموعه، بر اساس خودروهای محبوب در بازار ایران و جهان طراحی و تولید می‌شود. به علاوه در این زمینه تنوع در مدل خودروها نیز مد نظر بوده است تا به این ترتیب، خریدار بتواند بر اساس سلیقه و نظرات شخصی خود، مدل مناسب را انتخاب کند و محدودیتی در این زمینه وجود نداشته باشد.

 

در حال حاضر، هشت طرح مختلف برای چراغ خطر اسپرت پژو پارس در این مجموعه تولید می‌شود:

– چراغ خطر اسپرت پرشیا طرح شورولت کوروت

– چراغ خطر اسپرت پژو پارس طرح کیا کادنزا

چراغ عقب پارس طرح NX

– چراغ خطر اسپرت پژو پارس طرح فولکس واگن پاسات

– چراغ خطر اسپرت پرشیا طرح برفی

چراغ خطر اسپرت پرشیا طرح لکسوس

– چراغ خطر اسپرت پرشیا طرح هیوندای سوناتا YF

چراغ خطر اسپرت پارس طرح ۲۰۰۸

 

به این ترتیب خریداران می‌توانند بسته به انتظار خود از طرح خودرو (یک خودرو اسپرت یا یک سدان خانوادگی) و همچنین متناسب با تغییرات در سایر بخش‌های خودرو، چراغ مورد نظر خود را انتخاب کنند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در واحد فنی مجموعه نورگستر بسحق، در آینده طرح‌های دیگری نیز به مجموعه چراغ‌ خطر پژو پارس اسپرت این شرکت اضافه خواهد شد.

 

برای خرید چراغ خطر اسپرت پرشیا، می‌توانید از طریق وبسایت ثبت سفاش کنید و یا در اینستاگرام، به صفحه رسمی نورگستر به آدرس @NGCOLIGHTS مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید از طریق واتساپ به شماره تلفن 09381009056 پیغام دهید. همچنین محصولات نورگستر را می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر لوازم یدکی خودرو تهیه کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...