ایمن نگاه جاده


 صدای مشتری    09381009056

تفاوت لامپ زنون و لامپ هالوژن

تفاوت لامپ زنون و لامپ هالوژن در خودروها

در این مقاله قصد داریم تا شما را با تفاوت لامپ زنون و لامپ هالوژن در خوردوها اشنا کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. لامپ هایی که برای خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرند.نمونه ها و مدل های مختلفی دارند که از نظر کارایی و عملکرد همه با هم متفاوت هستند،در این میان لامپ هالوژن و لامپ زنون بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده اند اما از جهت های زیادی با هم تفاوت دارند.

لامپ زنون

یکی دیگر از تفاوت های این دو نمونه لامپ همواره طول عمر آنها می باشد، نمونه زنون ماندگاری و دوام بیشتری دارد، تفاوت بعدی قیمت آنها است که نمونه زنون مناسب تر از نمونه هالوژن است.

 

تفاوت های مهم و بارز این دو نمونه لامپ خودرو

لازم به ذکر است که توجه کردن به تفاوت های مهم و بارز این دو نمونه لامپ خودرو باعث شده تا افراد بتوانند به راحتی نمونه مورد نظر خود را شناسایی کنند.

و بهترین لامپ را متناسب با نوع خودرو خود انتخاب نمایند، لامپ های هالوژن برای خودرو های مدل بالا و خارجی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند اما لامپ های زنون برای همه مدل خودرو ها کاربرد دارند.

خرید انواع چراغ پژو پارس از وبسایت نورگستر

معرفی لامپ زنون

لامپ زنون یکی از بهترین لامپ های خودرو ها است که درخشندگی بالایی دارد و سفید رنگ است، در این لامپ ها گاز زنون وجود دارد که این گاز قدرت نوردهی آنها را نسبت به نمونه های دیگر بیشتر کرده است.

نوسانات الکتریکی

این لامپ بسیار با کیفیت و درجه یک است و در برابر نوسانات الکتریکی دچار آسیب نمی گردد‌. این لامپ اصولا در خودرو های مدل بالا استفاده می شود و زیبایی و جلوه خاصی به آنها می بخشد.

لامپ زنون را با نام لامپ تخلیه هم می شناسند و در زمینه نور آن باید بگوییم که نور لامپ زنون سفید و آبی است.در زمینه معرفی کامل لامپ زنون باید بگوییم که نسبت به نمونه های دیگر روشنایی زیادی دارند و حدودا ۲۵۰۰ ساعت کار می کنند.

 

 

 

تفاوت لامپ زنون و لامپ هالوژن در خودروها
                                                    تفاوت لامپ زنون و لامپ هالوژن در خودروها

برای خرید جدیدترین چراغ های پژو 206 کلیک کنید

کاربرد لامپ زنون در ماشین

لامپ زنون کاربرد های فراوان و گسترده ای در خودرو ها دارد به همین دلیل است که مصرف بالایی را از آن خود کرده است، از کاربرد های ویژه و مهم این لامپ در خودرو می توان موارد زیر را نام برد:

  • برای نور بالای خودرو
  • برای نور پایین خودرو
  • برای چراغ عقب

معرفی لامپ هالوژن

لامپ هالوژن یکی از با کیفیت ترین لامپ های موجود در بازار می باشد که امروزه به صورت حرفه ای برای انواع خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد.لامپ هالوژن تشکیل شده از یک رشته تنگستن می باشد که درون یک محفظه قرار گرفته و درون این محفظه از گاز بی اثر و کمی هالوژن پر شده و زمانی که برق وارد لامپ می شودگاز هالوژن تنگستن را داغ می کند تا شروع به نوردهی کند. این لامپ نوری سفید دارد که روشنایی بالایی دارد.

لامپ استار

این لامپ با نام لامپ استار هم شناخته می شود، این مدل لامپ خودرو ماندگاری و دوام و کیفیت بالایی دارد که درزمان استفادهبه راحتینور رادر محیط ها تنظیم کرد.

این لامپ کوچک است و قیمت مناسبی دارد و اصولا بر روی تمام خودرو ها قابل نصب است. افراد می توانند از این محصول با اطمینان کامل استفاده کنند و روشنایی جاده را به خود هدیه بدهند تا در تاریکی دچار حادثه نشوند.

از این رو می توانید با اطمینان کامل آنها را تهیه کرده و نصب نمایید. البته ناگفته نماند که شما زیبای آن بر روی ظاهر خودرو هم تاثیر می گذارد و جلوه ی آن را چندین برابر می کند.

نورگستر بسحق تولید کننده انواع چراغهای خودرو با کیفیت های عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...