ایمن نگاه جاده


 صدای مشتری    09381009056

تویوتاهایس مخصوص حمل مبتلایان به کرونا با امکانت ویژه معرفی شد.

بیش از سه ماه است که ویروس کرونا سراسر جهان را فراگرفته و دنیا را وارد یکی از بحرانی‌ترین دوران‌ها کرده است.

 در حال حاضر بیش از سه میلیون نفر به این ویروس مبتلا هستند و تاکنون ۲۳۰ هزار نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند. ژاپن یکی از نخستین کشورهایی بود که موارد ابتلا به این ویروس در آن مشاهده شد. تاکنون حدود ۱۴۳۰۵ نفر در ژاپن به کرونا مبتلا شده‌اند و ۴۵۵ نفر از این مبتلایان فوت کرده‌اند. توکیو پایتخت این کشور و یکی از پرتراکم‌ترین شهرهای جهان، بیشترین تعداد مبتلایان و فوتی‌ها را به خودش اختصاص داده و پس از آن دو شهر اوزاکا و کاناگاوا قرار دارند.

حال شرکت خودروسازی تویوتا برای بهبود این اوضاع وارد عمل شده تا بتواند کمی از سنگینی بار مشکلات کرونا بکاهد. اوایل هفته گذشته بود که این خودروساز بزرگ ژاپنی اعلام کرد تولید

ماسک‌های محافظتی را آغاز کرده استاین ماسک‌ها برای مراکز درمانی ژاپن ساخته می‌شوند و تویوتا قادر است تا ۴۰ هزار ماسک محافظتی در ماه تولید کند.

تویوتا علاوه بر تولید ماسک، برای جابجایی مبتلایان به کرونا نیز برنامه‌هایی تدارک دیده است. در حال حاضر تویوتا ۱۱ خودرو برای حمل و نقل بیماران مبتلا به کرونا تولید کرده که در مناطقی از استان‌های چیبا و میاگی و شهر توکیو را تحت پوشش خود دارند.

برای خرید جدیدترین چراغ های پژو 206 کلیک کنید

در کنار این محصولات، خودروساز ژاپنی نمونه‌ای از تویوتا هایس را نیز به خودرویی برای جابجایی بیماران بدحال کرونایی تبدیل کرده است. این خودرو اولین محصول تویوتا است که برای جابجایی بیماران بدحال کرونایی تدارک دیده شده است. این مدل سیستم هوشمند کنترل ذرات معلق در هوا را دارد و با استفاده از یک مانع، کابین راننده را از محل نگهداری بیمار بدحال جدا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...